7 Aralık 2009 Pazartesi

pompaleyopompaleya

heynaberiyisendeniyinolsun
     Dünyanın en üşengeç adamı olmamakla birlikte, geç olmuş bir çok çocuk gibi aşırı korunularak ve de sıcak sudan soğuk suya değidirilmeyerek büyütülmenin hantallığı var tabi. Kimi zaman, yanlızca yıkamaya üşendiğim için bir adet tabakcağızı dolaptaki arkadaşlarının yanına göndermem de lavabonun içinde yanlızlığa itiveririm. Aslında çatalla anlaşabilse içim bu kadar yanmayacak da "çok sivri, irrite edici bir kişiliği var" diyor onun hakkında. Tabaktaki konuşmaya bakar mısın? Sen yemiş yemiş şişmişsin, keyfin tıkır ama için boş. Ne yapsın zavallı çatalcık, her işe koşuyor, elbet sivrilecek elbet biraz çetin olacak, siniri bozulacak. Yanlız başta tabakcık diye bahsederken bir anda nasıl zalim bir duruma soktuğuma kendimde şaşırdım ama eerkesun bir derdi vaar durur içerisinde netekim...
     Evet ne diyordum üşengeçliğim var bunu kabul ediyorum lakin bir durum var ki... Bak geçen üstümü giyindim, atkımı doladım, eldivenimi taktım, bağcıklarımı bağlamak üzereydim ki "lan bir su içeyim" deme gafletinde bulundum. Çıkardım botları girdim neyse baktım ki ne bakayım, sürahi boş. Üşenip zamanında doldurmadığım için kendime kızarken bardağı alıp damacanaya yöneldim ki ayağımın altında soğukluk soslu ıslaklık. Hani fışırt fışırt basarsın su gelmezde elini çektiğinde bardaklarca dökülüverir, o dökülen su damacanayı bir adaya çeviriverir, sen o adanın tabii kaynaklarından yararlanmak isterken çorapların ıslanıverir.
     İşte inan olsun o an bende üşengeçlik müşengeçlik kalmaz bildiğin aslan kesilirim. Monttu şuydu buydu çıkarır çorapları değiştirir ve de pompayı bombalarcasına söverim. Kimbilir dünyada senin yüzünden kaç insan sinir krizi geçiriyor, kaç dakika yok oluyor, kaç çorap eski güzelliğini özlüyor.

Bize bunu yapma pompa
Sigaradan zararlısın Allahıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder